Triathlon to sport, który z jednej strony wymaga sporych inwestycji w sprzęt (rower/rowery, sprzęt biegowy, sprzęt pływacki wliczając w to piankę do pływania na wodach otwartych – długo by wymieniać) ale również odpowiedniej diety, regeneracji oraz oczywiście obozów treningowych i STARTÓW – z drugiej zaś daje niesamowite możliwości dotarcia do różnorodnego konsumenta.

Triathlon to jedna z najszybciej rozwijających się dyscyplin sportowych – moda na triathlon opanowała również Polskę – kilka tysięcy czynnych triathlonistów, relacje telewizyjne (już nie tylko TV lokalne), CELEBRYCI biorący udział w zmaganiach nawet Ironman 70.3 (Herbalife Triathlon, Susz Triathlon) – moda na triathlon a co za tym idzie zainteresowanie MEDIÓW jest coraz większe.

Triathlon wszedł już na „Salony Olimpijskie”.

Dzisiejszy Triathlon to doskonały środek przekazu marketingowego!

Drogi Partnerze – dzięki Twojemu zaangażowaniu, Ja będę rozwijał swoją pasję a Ty zyskasz znakomity środek dotarcia do Twoich potencjalnych klientów.

Wykorzystajmy to razem!

z pozdrowieniem

Miłosz

współpraca: marcin.sowinski@hotmail.com

Autor

Miłosz